ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.aranycentrum.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
„HOLTEK” Export-Import és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság Telephely: 8200 Veszprém, Jutasi út 18/1
Székhely: 8200 Veszprém, Major utca 44
Adószám: 11331735-2-19
Cégjegyzékszám: 19 09 501856
A cég statisztikai száma: 11331735 4777 113 19
PR szám: 2554
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH- 2554/3/2002
Telefon: +36 70 3850280
E-mail: aranybirodalom@aranybirodalom.hu
Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. 10200713-48015222-00000000
Nyilvántartásba vevő hatóság: Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Webáruházunkban kizárólag magyar fémjellel ellátott, Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Intézet által bevizsgált 14 karátos arany ékszereket forgalmazunk.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek felnagyítottak, ezért eltérhetnek a valóságostól!
Rendelési információk:
A megjelenített ékszerek üzletünkben (Veszprém, Jutasi út 18./1) megvásárolható, vagy Webáruházon keresztül megrendelhetők.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy, az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete
A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy „Megrendelés lezárva” visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 17.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-5 munkanap.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
- Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket. (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
- Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Házhoz szállítás díjszabása
A házhoz szállítás díja GLS szolgáltatással 2600,- Ft. A termék visszaküldése a vevőt terheli.
Házhoz szállítás külföldre
Külföldre minden esetben előre utalással kell kifizetni a terméket, és a szállítási költséget is. Ez esetben egyeztessen emailben az aktuális árakról: info@aranycentrum.hu
Szállítási határidő
Készleten lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 2-5 munkanap.
Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a futárt folyamatosan fogadni tudják.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Visszaküldési és visszatérítési szabályzat – Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles üzemeltetőnek visszaküldeni. (Minden ilyen esetben azt ajánljuk, olyan szolgáltatót vegyenek igénybe, aki az üzletben személyesen adja át az arany ékszert tartalmazó csomagot) A visszaküldés költsége is a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa vásárolt termék árát visszatéríteni. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta.
A vételárat akkor áll módunkban visszafizetni, ha az ékszer kifogástalan állapotban, nagyító alatt is karcmentesen kerül vissza üzletünkbe.
Egy nagyon minimális ideig sem szabad viselni!
Amennyiben karcosan, használtan kapjuk vissza az ékszert, azt visszaküldjük GLS futárral, ennek minden költsége a vevőt terheli.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
- olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető Visszaküldeni GLS futárral erre a címre kell: 8200 Veszprém, Jutasi út 18/1 White Gold ékszer 20/3307301
Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék, fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
6-12 hónapos termékgarancia
Ha a megvásárolt ékszer értéke meghaladja a 10 000 forintot, akkor 12 hónap garanciát vállalunk rá. Ezen összeg alatt 6 hónap általános termékgaranciát érvényesíthet.
Ha ékszere gyártási hibára visszavezethető okok miatt meghibásodik a kézhezvételtől számított 3 hónapon belül- 10 000 forint alatt és ezen összeg felett – akkor kérjük, jelezze felénk e-mailben. Küldje vissza a fenti címre és mi vállaljuk a termék javítását!
Ha túllépi a megadott törvényi határidőt, akkor már csak térítés ellenében vállaljuk a javítást vagy cserét.
A garancia nem vonatkozik a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint például karcolások, eldeformálódás, törés, szakadás, kopás, vegyszerek hatása vagy köves ékszerek esetén ütések, foglalat sérülése miatti kőkihullás. Az ilyen hibákat nem áll módunkban ingyenesen megjavítani.
A gyártói garancia nem terjed ki a következőkre:
- A vegyszereknek, sminknek, úszómedencéknek, vagy gyógyfürdőnek való kitettség miatt elszíineződés.
- Általános kopásból vagy helytelen használatból eredő karcolódás, horpadás vagy repedés.
- Elhajlott, elhasznált vagy kopott foglalatok, melynek következtében a kő kieshet, illetve gondatlanságból vagy más okból elveszhet.
- A mindennapos használtat következtében elhasználódott termékek.
- Külső behatás, elakadás, megrántás során bekövetkezett szakadás, nyúlás következtében sérülés az ékszeren.
Egyéb körülmények, melyek esetés nem érvényesíthető a garancia:
- Ha az ékszeren a vásárlást követően külső beavatkozás történt (pl. ékszerész, vagy a vásárló által végzett változtatás)
- Az ékszer elvesztése
- Az ékszer viselése által okozott egészségügyi hatások, pl. allergiás reakciók
- A külső hatások miatt szükségszerű méret-változtatás (hízás, fogyás stb.)
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni. Az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy webáruházunk és veszprémi üzletünk között néhány különbség van a vásárlási feltételeket illetően. Azért szeretnénk ezt kiemelni, hogy mindenki számára átlátható legyen, és megfelelő információkkal rendelkezhessenek a vásárlás előtt.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy amennyiben a veszprémi üzletünkben kívánnak vásárolni, bizonyos feltételekről ott tudnak érdeklődni. Az üzletben dolgozó munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre, hogy válaszoljanak minden olyan kérdésre, amely a vásárlással kapcsolatban merülhet fel.
Ugyanakkor webáruházunkban is gondoskodunk a vásárlóinkról, és igyekszünk minden szükséges információt biztosítani online felületünkön.
Kérjük, vegyék figyelembe ezeket a különbségeket a vásárlás során, és válasszák azt a lehetőséget, amely a leginkább megfelel az Önök igényeinek és preferenciáinak.
Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
Megrendelés érvényessége
Előre fizetés: A webáruházban történő vásárlás esetén a rendelés csak előre fizetéssel lehetséges. Az utánvétes fizetési mód nem áll rendelkezésre.
Rendelés érvényessége: A megrendelés csak a teljes összeg beérkezését követően válik érvényessé. A vásárló a rendelés leadásakor a választott fizetési módnak megfelelően köteles a fizetést teljesíteni.
Fizetési határidő: A termékek nemcsak online vásárolhatóak meg, ezért a vásárló köteles a megrendelést követően azonnal teljesíteni a fizetést. Amennyiben a fizetés nem érkezik meg, a megrendelést automatikusan töröljük.
Rendelés visszaigazolása: A fizetés beérkezését követően a megrendelést e-mailben visszaigazoljuk, mely tartalmazza a rendelés részleteit és a szállítás várható idejét.
Számlázás: A sikeres fizetést követően elektronikus számlát állítunk ki, amelyet a vásárló a termékkel együtt kap meg.
Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
Online internetes kártyás fizetés – Barion:
A megadott adatok mindvégig biztonságban lesznek, mivel maga a fizetés a Barion titkosított oldalán történik. A Barion a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS megfeleléssel. A kártyaadatokat Norton/Symantec 256 bites SSL titkosítás védi. Webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást, kártyaadataid nem jutnak el hozzánk. A Barion Smart Gateway fizetőfelületén kártyaadatok megadásával, vagy Barion tárca tulajdonosok esetében jelszóval lehet fizetni, asztali és mobil böngészőkben egyaránt. Regisztrációt nem igényel, az első fizetésnél lehet regisztrálni, ez opcionális. Neked ingyenes a fizetés, a regisztráció és a Barion tárca használata is. Kényelmes, nem kell soha többé beírnod a kártyaadataidat nem csak az adott kereskedőnél, hanem egyetlen más Barion elfogadónál sem. Ha regisztráltál, letöltheted a Barion appot is, mely rengeteg felhasználói élménnyel gazdagíthat.
A Barion fizetés lépései:
- Válaszd ki a kívánt terméket és helyezd a kosárba!
- A Pénztárnál válaszd ki a megfelelő szállítási módot, illetve a Barion fizetési módot, majd az Általános szerződési feltételek elfogadása után kattints a „Megrendelés” gombra!
- Fizetés bankkártya adatok magadásával:
- Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira, valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, de az ÁSZF-et el kell fogadni.
- Fizetés Barion tárcával:
- Fizetés eltárolt bankkártyával
Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával, valamint érvényes Barion regisztrációval. A fizetéshez szükséges kártyaadatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, a fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet. - Fizetés előre feltöltött Barion egyenleggel.
Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik érvényes Barion regisztrációval (és nem rendelkezi bankkártyával). A fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Az egyenleg úgynevezett elektronikus pénz, amely előre feltölthető készpénzbefizetéssel a Barion feltöltő pontokon, valamint átutalással bankszámláról (sürgős esetben bankkártyáról is)
- Fizetés eltárolt bankkártyával